Terug naar overzicht

Ik krijg een foutmelding bij het registreren. Hoe komt dat?

Heeft u een licentie aangeschaft via de website van ICY? Per 1 februari 2019 is het systeem overgenomen door ICY en dient u in het bezit te zijn van een licentie. Na het aanvragen van de licentie moet uw E-thermostaat opnieuw geregistreerd worden. U kunt een licentie hier aanschaffen.

Heeft al een licentie aangeschaft?

  1. Controleer of u de juiste registratie/serienummers van de Hub en E-thermostaat gebruikt. Het is het dertiencijferige nummer onder de barcode op de sticker, op de achterkant van de Hub en de E-thermostaat. Het serienummer van de Hub begint met 4126, het serienummer van de E-thermostaat met 3825. Deze nummers staan ook op de zijkant van de doos vermeld.
  2. Controleer of u voldoet aan de minimale eisen die worden gesteld aan uw gebruikersnaam en wachtwoord (zie de informatieblokjes bij het desbetreffende veld).
  3. Controleer of uw registratie niet reeds voltooid is. U doet dit door te proberen in te loggen met de door u aangemaakte inloggegevens.
  4. Gebruik geen e-mail adres bij uw gebruikersnaam
  5. Zorg dat er geen spaties bij de postcode zijn ingevoerd

Let op: voer geen spaties achter de nummers in. Dat zorgt ook voor een foutmelding.