E-thermostaat

E-thermostaat webportal
  • Start
  • Voorwaarden
  • Help

Help > Veelgestelde Vragen

Terug naar overzicht

Algemeen

Vragen over dit onderwerp

  • Welke uitvoeringen/kleuren zijn beschikbaar?
  • Kan er een monteur langskomen om mijn E-thermostaat te installeren?
  • Is de E-thermostaat zelflerend (adaptief gedrag)?
  • Is de E-thermostaat te gebruiken in combinatie met een weersafhankelijke regeling?
  • Is de E-thermostaat modulerend?
  • Reageert de bewegingssensor op huisdieren?
  • Waar kan ik E-thermostaat assistent downloaden?
  • Waar kan ik de aansluitinstructies per merk en type ketel vinden?
  • Houdt de E-thermostaat rekening met zomer- en wintertijd?
  • Wat is de garantietermijn?
  • Mag ik in de ruimte waar de E-thermostaat is geplaatst de radiatoren voorzien van thermostatische radiatorkranen?
  • Kan ik de E-thermostaat kalibreren?
  • Kan ik mijn E-thermostaat ook bedienen zonder internetverbinding?
  • Kom ik in de kou te zitten als het internet uitvalt?
  • De wijzigingen komen niet (direct) door op de E-Thermostaat/Portal/App. Hoe komt dat?
  • Hoe kom ik in contact met de servicedesk?
  • Hoe vraag ik een weerstand aan?
  • Hoe vraag ik een Power Converter aan?
  • Heeft de E-thermostaat ook Wi-Fi?
  • Wat is beter: een modulerende of aan/uit regeling?
  • Ik ga verhuizen, wat moet ik doen?
  • Werkt de E-thermostaat met elke cv-ketel die voor de Nederlandse markt is goedgekeurd?
  • Waar kan ik de uitgebreide handleiding vinden?
  • Hoe bestel ik een nieuwe oplaadbare batterij voor mijn E-thermostaat?
  • Hoe moet ik mijn account opzeggen voor de E-thermostaat?
  • © I.C.Y. B.V 2025
  • Privacyverklaring
  • Garantiebepalingen
  • Portalvoorwaarden